مهمان عزیز خوش آمدید [ ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰ و ۴۹ دقیقه ]
 



نام کاربری
رمز عبور
تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد
كلمه عبور خود را فراموش كرده ام
 



 
 


مستقیم به هدف بزنید

 

sms77.ir
سرويس ها:
ارسال تکي وگروهي
ارسال هدفمند(شماره هاي فعال کشور +مشاغل خاص)
ارسال براساس کدپستي(شهرهاي بزرگ)
ارسال پيامک به شماره هاي ايرانسل و همراه اول براسال نقشه گوگل
ارسال پويا
ارسال فلش
ارسال نظيربه نظير
ارسال زماندار
ارسال براساس جنسيت وسن
کنترل باموبايل
مسابقه ونظرسنجي
پيامک مناسبت
منشي پيامک
انتقال پيامک(دايورت)
ايميل پيامک
صندوق الگوها
کدخوان
تحليلگر وفيلترينگ پيام
دفترچه تلفن پيشرفته
صندوق دريافت ها
صندوق گزارش ارسالي
بازگشت اعتبار پيامک هاي ناموفق
صورتحساب مالي
آرشيو پيامک هاي ارسالي
گزارش عملکرد سيستم
مديريت زيرکاربران
پشتيباني آنلاين
راهنماي سامانه
شارژ الکترونيکي
خريد آنلاين شماره پيام کوتاه
تنظيمات سيستم
انتقال ترافيک دريافت رويURL
وب سرويس ارسال پيامک
شماره اختصاصي باقابليت دريافت

 
 
  راهکار های نوین پیامک برای ارتباط سازمان ها با کاربران

امروزه در سازمان ها نياز به شناخت و درک متقابل براي ايجاد رابطه بهينه و توسعه تفاهم با ديگر نهادها و عموم مردم به عنوان يک اصل اساسي پذيرفته شده است. اين فرآيند که به منظور تسهيل حرکت در مسير نيل به اهداف سازماني شکل مي گيرد، روابط عمومي نام گرفته است.

 

روابط عمومي با شناسايي امکانات و شرايط محيط بيرون سازمان و پيوند دادن آن ها با شرايط دروني، مي تواند اجراي فرامين و پيگيري اهداف سازمان را آسان تر نموده و ارتباط تأثيرگذاري با جامعه برقرار نمايد. روابط‏ عمومي هوشمند با استفاده از تکنولوژي هاي روز ارتباطي فضاي حاکم بر محيط درون سازماني را مديريت مي کند و جريان انديشه سازي و تصميم گيري هاي اجتماعي را در جهت اهداف و منافع سازمان تحت تأثير قرار مي دهد. يکي از ابزارهاي کارآمد ارتباطي که مي تواند به عنوان رسانه مستقل و با نفوذ هر سازمان به کار گرفته شود سامانه پيام کوتاه است.


تکنیک های به کار گیری رسانه پیام کوتاه:


1- انتشار اخبار سازمان

بازديد استاندار محترم و هيئت همراه از سازمان، فردا ساعت 9صبح. حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه موجب امتنان است.

2- دريافت پيشنهادات، انتقادات و گزارش هاي مردمي
3- فراخوان مراسم و همايش هاي علمي فرهنگي
4- افکارسنجي پيامکي با جامعه آماري روشن و قابل استناد

نظر شما درباره نحوه پاسخگويي کارکنان سازمان چيست؟ 1- خيلي خوب 2- خوب 3- متوسط 4- ضعيف

5- ارسال پيام تبريک و تهنيت مناسبت ها
6- ارسال پيام انگيزشي به کارکنان
7- ارسال پيام هاي تربيتي به خانواده هاي کارکنان هدف تربيت ، مطيع نمودن كودك نيست بلكه ياري رساندن به كودك است تا خود را در بيابد

 
 

.