مهمان عزیز خوش آمدید [ ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵ و ۰۴ دقیقه ]
 



نام کاربری
رمز عبور
تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد
كلمه عبور خود را فراموش كرده ام
 



 
 


مستقیم به هدف بزنید

 

sms77.ir
سرويس ها:
ارسال تکي وگروهي
ارسال هدفمند(شماره هاي فعال کشور +مشاغل خاص)
ارسال براساس کدپستي(شهرهاي بزرگ)
ارسال پيامک به شماره هاي ايرانسل و همراه اول براسال نقشه گوگل
ارسال پويا
ارسال فلش
ارسال نظيربه نظير
ارسال زماندار
ارسال براساس جنسيت وسن
کنترل باموبايل
مسابقه ونظرسنجي
پيامک مناسبت
منشي پيامک
انتقال پيامک(دايورت)
ايميل پيامک
صندوق الگوها
کدخوان
تحليلگر وفيلترينگ پيام
دفترچه تلفن پيشرفته
صندوق دريافت ها
صندوق گزارش ارسالي
بازگشت اعتبار پيامک هاي ناموفق
صورتحساب مالي
آرشيو پيامک هاي ارسالي
گزارش عملکرد سيستم
مديريت زيرکاربران
پشتيباني آنلاين
راهنماي سامانه
شارژ الکترونيکي
خريد آنلاين شماره پيام کوتاه
تنظيمات سيستم
انتقال ترافيک دريافت رويURL
وب سرويس ارسال پيامک
شماره اختصاصي باقابليت دريافت

 
 
  راهکار های سامانه زنده رود برای مشتری مداری پیامکی رستوران ها

داشتن یک رستوران پر درآمد و خوب بر خلاف تصور، به سادگی امکان پذیر نیست مگر آنکه مدیر رستوران دارای سابقه،حسن سلیقه و مهارت جذب مشتری باشد. با افزایش چشمگیر تعداد رستوران‌ها و رقابت سختی که بین آنها وجود دارد، این‌کار ساده به نظر نمی‌رسد، چرا که به جرأت می‌توان گفت مردم معمولاً فقط برای صرف غذا به رستوران نمی‌روند، بلکه آنان بیشتر شوق ‌دیدن دیگران را دارند، به عبارت ساده‌تر مردم به رستوران می‌روند تا مردم را ببینند. در نتیجه شلوغ بودن یک رستوران بهترین وسیله جذب مشتری می­باشد.

ظاهر رستوران, به شیوه های گوناگونی بر مشتری تاثیر می گذارد. مسلماً مکان دارای نقش تعیین کننده در سبک معماری رستوران است. بدین معنا که طراحی رستوران کنار دریا با رستوران داخل شهریا بین جاده ای یکسان نیست مشتری طبق مکان رستوران, انتظار طراحی خاصی را نیزدارد ظاهر رستوران, به شیوه های گوناگونی برمشتری تاثیر می گذارد.در نتیجه مشتری برطبق مکان رستوران, انتظار طراحی خاصی را نیز دارد ظاهر رستوران, به شیوه های گوناگونی بر مشتری تاثیر می گذارد.

اولین نگاه مشتری به بخش آشکاررستورا ن می باشد سردر و ظاهر ساختمان و سپس دکور ،طراحی میز و صندلی ،نور پردازی ، رنگ ، کف سالن ، وغیرو که نشان دهنده لوکس و مجلل بودن رستوران یا ارزان قیمت بودن خواهد بود برای تصمیم به رفتن یا نرفتن به رستوران میکند و همین نکته است که به مشتری القا می کند که قیمت این رستوران چند است آیا میتواند ازاین رستوران استفاده کند یا خیر ؟ مشتری معمولاً برای انتخاب رستوران دلخواه, به شیوه جستجو برای خرید کالاعمل می کند. اگر ظاهرآن جالب باشد, به داخل و مشخصات دیگر آن هم نگاهی می اندازد .

پیام کوتاه تأثیرگذارترین و ارزان ترین ابزار برای بالا بردن میزان فروش از طریق جذب مشتریان جديد به محيط رستوران و امکانات آن است.

تکنیک های مشتری مداری پیامکی برای فروش بیشتر:


1- هنگام صدور فيش غذا شماره تلفن همراه خريدار را درخواست نمایید .
2- چند دقیقه پس از صرف غذا و خروج وی از رستوران با ارسال پیامی از او تشکر کنید. این کار باعث می شود احساس کند برای او ارزش قائل هستید و به فرآیند مشتری سالاری اهمیت می دهید .

مشتری گرامی از انتخاب شما سپاسگزاریم به امید دیدار مجدد شما در روزهای آتی

3- ساعتی پس از سفارش مشتری در پیامی در قالب نظر سنجی نظر مشتری را در مورد کیفیت غذا و محیط رستوران جویا شوید .

به نظر شما کیفیت غذاهای رستوران ما چگونه می باشد ؟ 1 - عالی 2 - خوب 3 - متوسط 4 - بد

4- هنگامی که غذای جدیدی اضافه کردید یا تغییراتی در قیمت غذاها ایجاد نمودید بهتر است به مشتریان خود اعلام نمایید . 

مشتری گرامی از این پس می توانید انواع پیتزا را در فست فود سوپراستار شعبه ولیعصر سرو نمایید

5- با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به مشتری نشان دهید در احساسات او شریک هستید .

زندگی عشق است افسانه نيست، آنکه عشق را آفريد ديوانه نيست. ولنتاين بر شما مبارک. کافه رئيس

6- هنگامی که شعبه جدیدی افتتاح می کنید یا تغییراتی در رستوران خود ایجاد می کنید پیام حاوی تغییرات ایجاد شده برای مشتری ارسال کنید. با این روش به مشتری ثابت می کنید به فکر آسایش و راحتی او هستید.

شعبه جدید مجموعه رستوران های پدر خوب در یوسف آباد افتتاح شد . منتظر حضور شما هستیم
 
 

.